-Moni yritys panostaa Google-mainontaan, jotta saa kävijöitä nettisivuilleen. Me taas autamme siinä, miten sivuston kävijät muutetaan euroiksi, kertovat Jarkko Oksanen ja Miika Varjonen Serviceform-yrityksestä.
-Pystymme saamaan aikaan tuloksia todistetulla ja edullisella mallilla. Lisäksi palvelumme on suomenkielinen ja helppokäyttöinen, Oksanen kertoo.
Kolme vuotta sitten perustettu, kotimainen Serviceform on 27 työntekijän kasvuyritys, joka haluaa auttaa pieniä ja keskisuuria yrityksiä kasvattamaan myyntiään. Kasvua saadaan aikaan lisäämällä yhteistyöyrityksen nettisivuille työkaluja, jotka avustavat asiakkaita ostamaan tai ottamaan yhteyttä yritykseen. Valikoimaan kuuluvat esimerkiksi erilaiset chat-työkalut sisältäen klikkibotit, chatbotit, livechatin sekä kaikenlaiset lomakkeet, testit, analytiikka/statistiikka ja pop up -työkalut.
-Analysoimme aluksi yritysten verkkosivujen statistiikkaa: mitä nettisivuilla tapahtuu, mitä asiakkaat sieltä etsivät, millä sivuilla he viihtyvät, miten voisimme generoida lisää liidejä sivuilta. Annamme myös vinkkejä sivujen parantamiseen, kerromme esimerkiksi jos sivut latautuvat liian hitaasti tai sivuilta puuttuu jotain oleellista, Oksanen kertoo.
Koronan myötä ihmisten ostokäyttäytyminen on muuttunut, ja ostosten tekeminen siirtyy koko ajan enemmän verkkoon. Juuri nyt kannattaa satsata nettisivujen ja verkkokauppojen toimivuuteen. Tämän on myös Serviceform todistanut ja kasvanut kovaa vauhtia Suomessa ja muissa Pohjoismaissa sekä muualla maailmalla. Uusia asiakkuuksia on vuoden 2021 aikana tullut jo useita satoja.
-Jos yritys myy vaikkapa muutaman sadan euron hintaista tuotetta tai palvelua ja saa meidän yhteistyömme avulla vaikka yhdenkin kaupan lisää, niin kustannukset on siinä peitetty moninkertaisesti. Jos yrityksen myymien tuotteiden yksikköhinta on pieni, me autamme kasvattamaan myynnin kokonaisvolyymia. Alkuun pääsee jo muutaman kymmenen euron kuukausimaksulla, eikä päälle tule piilokuluja tai asiakkaita sitouteta pitkiin vuosisopimuksiin. Meitä palkitsee tieto siitä että asiakaspysyvyytemme on 99,3 %, Varjonen sanoo.
Tällä hetkellä Serviceformilla on iso rekrytointikampanja menossa ja Serviceform palkkaa Turun toimistolle 15 uutta työntekijää, myyntiin sekä erittäin hyvän asiakaskokemuksen luomiseen.
– Meidänkaltaiselle ketterälle ja nopealle toimijalle on markkinoilla ollut tarvetta mistä johtuen meidät on otettu vastaan erittäin positiivisesti. Meillä on loistava vuosi takana ja kasvamme vauhdilla etenkin Pohjoismaissa. Haluamme vauhdittaa kasvuamme entisestään ja palkkaammekin nyt Turkuun reilusti uusia tekijöitä keskittymään Suomen, Ruotsin, Norjan ja Tanskan markkinaan.
– Etsimme tekijöitä jotka haluavat kansainväliseen työympäristöön missä voi oikeasti vaikuttaa sekä oman firman tarjontaan että auttaa asiakasta kasvattamaan omaa liiketoimintaansa, Varjonen kertoo ja toivoo niin potentiaalisten työntekijöiden kuin asiakkaidenkin olevan yhteydessä pienellä kynnyksellä.
Serviceform
Miika Varjonen
050 365 4996
www.serviceform.fi
miika@serviceform.com