Kansainvälisesti toimiva strateginen markkinointiviestintätoimisto Hansdotter Oy ja turkulainen digitaalisia verkkopalveluita tuottava Mediascope Agency Oy yhdistävät liiketoimintansa. Yhdistymisen tavoitteena on tehdä asiakkaan elämästä helpompaa tarjoamalla markkinointiviestinnän kaikki palvelut yhdeltä luukulta ja vastata laaja-alaisemmin asiakkaiden tarpeisiin.
”Mediascope Agency tuo meille väkevää osaamista digitaalisten palveluiden osalta”, kertoo Hansdotter Oy:n toimitusjohtaja ja osakas Ulla Suur-Inkeroinen. ”Olemme jo tehneet läheistä yhteistyötä ja yhdistyminen on luonnollinen seuraava askel”, hän jatkaa. ”Hansdotterin ja Mediascope Agencyn samanlaiset arvot ja toisiaan täydentävät osaamiset luovat hyvät edellytykset tuottaa entistä vaikuttavampaa palvelua ja vahvistaa strategisia kumppanuuksiamme.”
”Olemme innostuneita yhdistymisestä ja sen tarjoamista mahdollisuuksista”, kommentoi puolestaan Mediascope Agencyn yrittäjä ja toimitusjohtaja Tatu Koivu. ”Hansdotterin asiantuntijatiimi on ottanut meidät avosylin vastaan ja olemmekin jo muuttaneet saman katon alle Hansdotterin uusiin, entistä isompiin toimitiloihin Linnankatu 3:ssa.”
Liiketoimintojen yhdistymisen jälkeen yhtiö jatkaa Hansdotter Oy -nimisenä ja työllistää 28 henkilöä. Yhteenlaskettu myyntikate-ennuste vuodelle 2023 on noin 2 meur.