Relais Group Oyj:n konserniyhtiö Raskone aloittaa raskaiden sähköisten Maxus-hyötyajoneuvojen huollon Vantaan ja Turun toimipisteissään.
Uutiset

Relais Group Oyj: Relaisin konserniyhtiö Raskone aloittaa raskaiden sähköisten Maxus-hyötyajoneuvojen huollon Suomessa

Relais Group Oyj:n konserniyhtiö Raskone aloittaa raskaiden sähköisten Maxus-hyötyajoneuvojen huollon Vantaan ja Turun toimipisteissään.

Raskone on Suomen suurin merkkiriippumaton hyötyajoneuvojen korjaamoketju, joka työllistää lähes 450 henkilöä 17 eri paikkakunnalla. Yhtiö täyttää ensi vuonna 30 vuotta ja omaa pitkän kokemuksen ja ammattitaidon erilaisten hyötyajoneuvojen parissa. Raskone huolehtii kokonaisvaltaisesti hyötyajoneuvojen ja niiden päällirakenteiden huollosta aina vaativiin vianmäärityksiin ja vauriokorjauksiin.

Raskoneen toimitusjohtaja Jan Popov: “Raskone keskittyy kaikessa toiminnassaan pitämään asiakkaidemme kaluston pyörät pyörimässä. Notkean työnjärjestelyn ansiosta minimoimme seisonta-ajat ja mahdollistamme asiakkaidemme liiketoiminnan jatkumisen keskeytyksettä. Kattavan korjaamoverkoston ja laajan osaamisemme ansiosta tarjoamme monipuoliset huolto- ja korjauspalvelut saman katon alta.

Yhteistyö Maxuksen kanssa sopii täydellisesti strategiaamme olla aktiivinen toimija matkalla kohti toimialan sähköistymistä ja hiljaisempia, päästöttömiä kuljetuksia. Olemme satsanneet sähköistymiseen ja kouluttaneet aktiivisesti henkilöstöämme, joten odotamme innolla pääsevämme palvelemaan Maxuksen ammattiasiakkaita. Aloitamme Maxuksen huoltotoiminnot Vantaan ja Turun toimipisteissä ja laajennamme toimintaa tarpeen mukaan myöhemmin muille paikkakunnillemme.”

Maxus Suomen myyntijohtaja Heidi Nieminen: “Raskone on alansa johtava toimija ja omaa paljon kokemusta raskaiden hyötyajoneuvojen huoltotoiminnoista. Maxuksen raskaiden hyötyajoneuvojen osuuden kasvaessa myynnistämme, Raskone tarjoaa meille mahdollisuuden palvella ammattikuljettajia vaativissakin huoltotarpeissa. Ajoitus tälle uudelle yhteistyölle on täydellinen, sillä olemme juuri lanseeraamassa Suomeen uutta sähköistä 7,5 tonnin EH300 kevytkuorma-autoa.”