Kuva: Louhos Digital & Panic Marketing
Uutiset

Liiketoimintakauppa: Panic Marketingin verkkosivuasiakkaat Louhoksen palveltavaksi

Liiketoimintakaupan mukana ei siirry henkilöstöä, vaan Louhos onkin jo ottanut olemassa olevalla osaamisellaan haltuun Panicin verkkopalveluiden ylläpidon. Siirtyviä ylläpitoasiakkaita oli reilut 40 yritystä.

Panic Marketing jatkaa liiketoimintaansa fokusoituen muun muassa osallistavien kampanjoiden ja videoiden tekemiseen sekä vahvasti erikoistuen kampanja- ja messupelien kehittämiseen.

“Olemme todella iloisia, että löysimme ylläpitoasiakkaillemme luotettavan uuden kodin, jossa heistä pidetään taatusti hyvää huolta”, Panic Marketingin Senior Advisor Mikko Rantanen sanoo.

“Lähdimme jo heti heinäkuusta alkaen tekemään parannuksia näiden siirtyneiden sivustojen konepellin alle eli palvelinympäristöön ja sivujen toimintavarmuuteen. Laadukas verkkosivujen ylläpito ja sivustojen ketterä kehittäminen on Louhoksen palvelustrategian kivijalka. Yhdistettynä tuloksellisen digimarkkinoinnin monipuoliseen toteuttamiseen olemme monille PK-yrityksille merkittävä kumppani”, Louhoksen toimitusjohtaja Iiro Junnila paaluttaa.

Kahden kaupan kesä

Kauppa oli kesän aikana toinen Louhoksen tekemä strateginen kasvutoimenpide. Nimet lyötiin papereihin samoihin aikoihin, kun Louhos osti porilaisen mainostoimisto Framill Oy:n liiketoiminnan.

Vaikka markkinat ovat olleet hieman uniset markkinointitoimistoille, niin Louhos on saanut pidettyä liiketoiminnan orgaanisessakin kasvussa.

“Strategiamme mukaisesti haemme kasvua lähitulevaisuudessa sekä oman myynnin, asiakkuudenhoidon ja tuotannon hallitulla kasvulla että liiketoimintakaupoilla ydinosaamistamme vahvistaen ja PK-yritysasiakkaiden määrää kasvattaen. Haluamme myös olla luotettava ja takuuvarma verkkosivujen ylläpidon ja digimainonnan kumppani viestintä- ja mainostoimistoille”, Junnila visioi.