Hakukone, sisällöt, digikamppikset, some-presenssi, tekoäly …. Digityökalujen kirjo on laaja ja niidenkustannustehokkuus on hyvä. Markkinoinnin vastuuhenkilönä sinulla ei kuitenkaan aina ole aikaa tehdä kokonaisvaltaista suunnitelmaa. Haluaisitko saada konkreettisia, perusteltuja ehdotuksia digimarkkinointisi kehittämiseen..?
DEMS-hanke järjestää alkuvuodesta 2024 kansainvälisen opiskelijakilpailun, jossa opiskelijatiimit tuottavat yrityksille kokonaisvaltaisen suunnitelman digikanavien hyödyntämiseksi. Suunnitelma sisältää ehdotuksia, joita voidaan suoraan viedä käytäntöön. Tulokset ovat saatavilla maaliskuun lopulla 2024, ja prosessia ohjaavat kokeneet Turun amk:n opettajat. Toimeksiantajalla on myös mahdollisuus ohjata prosessia ja sparrata tiimejä. Suomesta pääsee mukaan yksi yritys – onko se sinun yrityksesi?
Toiveena on saada opiskelijoille haaste joka on laajasti digitaalisia kanavia hyödyntävä, tavoitteellinen ja selkeästi määritelty. Toimeksiantaja sitoutuu pieneen palkkioon, jolla tuetaan opiskelijoiden osallistusmismatkaa loppukilpailuun Gdanskiin. Toimeksiannot voidaan täsmentää yhdessä amk:n ohjaajien kanssa.
Kiinnostuitko – ota yhteyttä Kai Schleutkeriin kai.schleutker@ turkuamk.fi, 040 3550943 niin jutellaan lisää!