Myynti- ja ostolaskujen hoitoon sekä perintään erikoistunut turkulainen BRANG Oy on kehittänyt yritysten käyttöön laskutuspalvelun. Siihen sisältyy ostolaskujen käsittely ja e-laskujen lähetys. Erityisen kiiteltyä on BRANGin nopea ja asiantunteva asiakaspalvelu.
Laskutuspalvelu on kehitetty yrittäjien omien toiveiden pohjalta.
– Kyselyssämme yrittäjät toivoivat helppoa laskutusohjelmaa. Kehitimme automaation, jonka voi integroida mihin tahansa yritysten käyttämistä taloushallinto-ohjelmista. Lupaamme tehdä sen 48 tunnissa, liiketoimintajohtaja Arto Kallio selvittää.
Toimitusjohtaja Mona Haataja painottaa asiakaspalvelun tavoitettavuutta sekä palvelujen inhimillistä puolta. BRANGin asiakaspalvelijat vastaavat asiakkaan soittoon 10 sekunnissa ja sähköposteihin 24 tunnin aikana.
– Meille on tärkeää lunastaa omat asiakaslupauksemme joka päivä. Asiakaspalvelijamme tuntevat alan lainsäädännön ja auttavat ratkaisemaan asiakkaan ongelman saman tien. Myös perintäpalvelumme ovat inhimilliset, sillä haluamme pitää yritysten ja heidän asiakkaidensa väliset liikesuhteet kunnossa.
Palvelun käyttö säästää yrityksen resursseja
BRANGin laskutuspalvelun helppous piilee siinä, että yrityksen koko laskuliikenne on saman palvelukokonaisuuden alla. Välttämättä ei tarvita muita ohjelmia tai palveluja. Yrityksellä on myös täysi kontrolli laskutukseensa ja tapahtumista saa raportin kirjanpitoon. Palvelussa ei ole kiinteitä kuukausimaksuja, vaan asiakas maksaa ainoastaan käyttämistään palveluista.
– Me huolehdimme maksuliikenteen seurannasta yrityksen puolesta, jolloin säästyy resursseja ja aikaa, kun yrityksen omien asiakkaiden tiedustelut tulevat meille. Laskun elinkaaren ylläpito ja saatavien perintä ovat yrityksen kannalta nyt mahdollisimman helpot, Haataja tarkentaa.
– Asiakkaamme, joita on yli 800 tällä hetkellä, kiittelevät ja ihmettelevät, miten näin hyvää palvelua voi tuottaa kaikille, Kallio sanoo ja lisää, että BRANGin liiketoiminta kasvaa koko ajan.
Kokonaan kotimaisena yrityksenä BRANGilla on Avainlippu-merkki. Korkean teknologisen osaamisen ja osaavan asiakaspalvelunsa avulla yritys on laajentunut valtakunnalliseksi. Toimipisteet sijaitsevat Turussa ja Porissa, pääkaupunkiseudulla ovat omat myynti- ja asiakaspalveluhenkilönsä.
– Haluamme olla myös omille työntekijöillemme paras mahdollinen työpaikka. Asiakaspalvelijamme ovat motivoituneita ja osaavia. Kaikkia asiakkaita palvellaan nopeasti ja samalla tavoin, olivatpa he yksinyrittäjiä tai suuria konserneja, Mona Haataja korostaa. – BRANGilla asiakkaita ei pompotella henkilöltä toiselle, vaan kysyjä saa vastauksen saman tien.
Brang Oy
Lemminkäisenkatu 14–18 A, 20520 TURKU
Infopuhelin yrityksille 0400 609 883
yritykset@brang.fi
asiakaspalvelu@brang.fi