Booky.fi Oy on aloittanut yritysasiakkaille suunnatun kanta-asiakasohjelman. Ohjelman tarkoituksena on kannustaa yrityksiä keskittämään ostoksia ja samalla tukea asiakkaita ajankohtaisen kirjallisuuden löytämisessä ja hankinnassa.
“Haluamme huomioida yritysasiakkaat toiminnassamme entistä paremmin, ja kiittää tällä kanta-asiakasohjelmalla asiakkaita yhteistyöstä. Yritysasiakkailla on merkittävä rooli verkkokirjakaupassamme”, kertoo Booky.fi:n myyntijohtaja Heini Pennanen.
Keskittämällä kirjaostokset Booky.fi-verkkokauppaan asiakas saa sekä taloudellista etua että myös mahdollisuuden vaikuttaa tilausten toimituskuluihin. Ostosten keskittäminen suurempiin kertatoimituksiin on myös ympäristöystävällistä.
“Ostosten keskittäminen on helppoa, sillä tarjoamme asiakkaalle laajan valikoiman luettavaa: Booky.fi-verkkokirjakaupasta löytyvät kaikki kotimaiset kirjat sekä noin 25 miljoonaa ulkomaista teosta. Toimitamme tilaukset myös Suomen ulkopuolelle.” Booky.fi Oy on suomalainen perheyritys, joka perustettiin vuonna 2005 palvelemaan lukijoita. Verkkokirjakaupan toiminta keskittyi alussa oppikirjojen välittämiseen. Pian tarjontaa laajennettiin myös muiden kirjojen ja tuotteiden myyntiin sekä kirjojen välittämiseen jälleenmyyjille ja kirjastoille. Booky.fi on toimittanut kirjoja muun muassa tieteellisiin kirjastoihin jo vuodesta 2008 alkaen.