Palkittujen töiden joukossa olivat muun muassa Rauman Joulukaupungin kuvitus.
Uutiset

Turkulainen Hansdotter menestyi mainosalan kilpailussa Yhdysvalloissa

Turkulainen markkinointiviestintätoimisto Hansdotter sai menestystä 52. kertaa järjestetyssä Creativity International Awards -kisassa Yhdysvalloissa. Kilpailussa mitataan sekä suunnittelun laatua että vaikuttavuutta, ja siinä oli osallistujia 40 maasta. Hansdotterilla oli tuomisinaan kolme hopea- ja kolme pronssisijaa.

Palkittujen töiden joukossa olivat muun muassa Rauman Joulukaupungin kuvitus, esivalmistettujen meri- ja teollisuusputkistojen tuotantoa digitalisoivan Ardorin uusi visuaalinen ilme, meriteollisuuden kokonaistoimittaja FCR Finlandin asiakaslehti ja Turku Business Regionin ja Turun kaupungin koordinoima, koko Lounais-Suomeen kansainvälisiä osaajia houkutteleva Happy Pro -kampanja.

-Olen huippuiloinen saavuttamastamme menestyksestä, sillä voittamamme palkinnot jakautuivat niin visuaaliseen suunnitteluun, sisällöntuotantoon kuin digitaaliseen markkinointiin. Vähintään yhtä iloinen olen siitä, että menestyneissä tiimeissä oli mukana käytännössä kaikki työntekijämme. Tämä on vahva osoitus siitä, että sen sijaan, että osaamisemme nojautuisi vain yhteen tai kahteen tähtisuunnittelijaan, se pohjautuu vahvaan tiimityöhön ja asiakasymmärrykseen, Hansdotterin toimitusjohtaja Juuso Enala iloitsee.

Hansdotter on reilut kolme vuotta sitten perustettu markkinoinnin strategiseen suunnitteluun ja moniääniseen sisällöntuotantoon keskittynyt markkinointiviestintätoimisto, joka työllistää 24 henkilöä.
Rauman joulukaupunki -hankkeen Hansdotter teki yhteistyössä vaikuttajamarkkinointiin erikoistuneen PING Helsingin kanssa.